Nike rūbai – pusę amžiaus trunkanti sėkmė
XXI amžiuje Nike rūbai – vieni labiausiai atpažįstamų sportinės aprangos asortimento gretose visame pasaulyje. Tačiau, kaip viskas prasidėjo? Tai buvo daugiau nei prieš pusę amžiaus. 1964-aisiais Oregono universiteto treneris ir jo absolventas, Bill`as Bowermann`as bei Philip`as Knight`as, įkūrė kompaniją „Blue Ribbon Sports“, kuri dabar žinoma, kaip „Nike korporacija. Sunku pasakyti, kas nulėmė šių dviejų verslo partnerių sėkmę: meilė sportui, laiku pastebėtos galimybės, aplinkybių sutapimas ar sunkus darbas? Labiausiai tikėtina, kad „Nike“ prekės ženklo sukūrimas ir tapimas sporto mados ikona yra visų šių veiksnių derinys. Vienaip ar kitaip, šiandien „Nike“ prekės ženklas yra vienas geriausiai atpažįstamų ir populiariausių prekės ženklų pasaulyje. Pabandykime išsiaiškinti tą fenomenalaus šios kompanijos populiarumo priežastį. Ir čia neapsieisime ne vien be skambių šūkių ir paramos sporto pasauliui, bet – ir be išskirtinio kompanijos dėmesio ekologijai ir tvariam gamybos procesui.
Nike rūbai – kodėl jie tokie populiarūs?
Mūsų kuklia nuomone, Nike drabuziai yra daugiau nei sportui skirta apranga. Tai ištisa filosofija. Filosofija, kurios tikslas skatinti pažangą. „Nike“ tikslas yra suvienyti pasaulį per sportą, kad būtų sukurta sveika planeta, aktyvios bendruomenės ir vienodos sąlygos visiems. „Nike“ atsakingai seka žaliavų, skirtų jų gaminiams, auginimą ir gavybą, taip paversdami savo gamybos procesą ir gaminamą aprangą tvaresniais ir draugiškesniais aplinkai. Kompanija taip pat remia jaunimo komandas ir moteris atletes, siekdami praplėsti ir paįvairinti gana nusistovėjusį patriarchalinį sporto pasaulį. Žymios moterys atletės tampa „Nike“ veidais, o jų reklamos kompanijose netyla raginimas moterims nugalėti pačioms save ir visuomenės klijuojamus moteriškumo stereotipus. Štai kodėl „Nike“ rūbai tampa vis labiau populiarūs pasaulyje, kuriame lieka vis mažiau apribojimų, susijusių su lytimi. Todėl rinkdamasi „Nike“ drabužius moterims, tu renkiesi daugiau nei puikiai pažįstamą prekės ženklą. Tu renkiesi filosofiją. Judėjimo. Tobulėjimo. Tvaresnio pasaulio. Drąsos filosofiją, šiuolaikinėms pergalės deivėms. „Nike“ deivėms.
Nike rūbai moterims – sportas nepaiso skirtumų
Nike rūbai moterims ir jų pirkimas yra investicija ne tik į save, bet ir į aktyvesnę, pozityvesnę visuomenę. „Nike“ korporacija nuolat investuoja į socialinius projektus, nukreiptus į skirtumų mažinimą. O pirkdama jų produkciją, tu prisidedi prie šios misijos. Kompanija mažina skirtumus tarp skirtingų socialinių klasių bei skirtumus tarp vyrų ir moterų sporto pasaulio. Vis daugiau mergaičių iš nepasiturinčių šeimų, „Nike“ korporacijos dėka, gauna progą sportuoti, sudarant tam idealias sąlygas bei priartinant profesionalų sportą prie visų visuomenės sluoksnių. Aktyvios mergaitės yra sveikesnės, geriau mokosi mokykloje, daugiau pasiekia karjeroje ir savo gyvenamojoje bendruomenėje. Taip pat save vertina pozityviau ir kelia sau didesnius tikslus. „Nike“ įkurta „Play Academy“ padeda suteikti linksmos, teigiamos patirties, sutelkti dėmesį į mergaičių treniravimą bei pakviesti daugiau jaunų, žinomų moterų sportininkių tapti pavyzdžiu merginoms – visa tai padės pašalinti kliūtis mergaičių sportui ir atneš pasauliui dar daugiau įspūdingų pergalių. „Nike“ moterų pergalių.