Apie COVID-19

ABOUT YOU klientų ir darbuotojų sveikata yra didžiausias mūsų prioritetas. Tam, kad užtikrintume aukščiausius higienos standartus, mes stebime visas rekomendacijas ir glaudžiai bendradarbiaujame su savo logistikos bei prekybos partneriais.

Darome viską, kad užtikrintume greitą ir saugų tavo užsakytų prekių pristatymą. Deja, dirbame visoje Europoje, todėl išaugę tarpvalstybinių sienų kirtimo laikai daro įtaką ir tavo užsakytų prekių pristatymui.
Apytikrį pristatymo laiką gali rasti prekių krepšelyje. Mes atidžiai stebime situaciją ir reguliariai atnaujiname numatomą pristatymo laiką.

Taip, tavo užsakymas gali būti pristatytas į namus. Taip pat tu vis dar turi galimybę gauti prekes į tau patogų Omniva paštomatą.

Siekdami užtikrinti greitą ir saugų tavo užsakymo pristatymą, mes labai glaudžiai bendradarbiaujame su savo logistikos partneriais. Šiuo metu nėra jokių apribojimų pristatymams į paštomatus. Jei nori būti tikras, kad tau patogus paštomatas tikrai yra pasiekiamas, patikrink mūsų logistikos partnerio www.omniva.lt internetinį puslapį.

Grąžinti užsakymus galite įprastu būdu. Viskas gerai, jeigu dėl kokių nors priežasčių grąžinti užsakymo šiuo metu negali. Mes taikome 100 dienų nemokamo grąžinimo politiką, todėl tikrai užteks laiko užsakymą grąžinti, o pinigai už jį bus grąžinti tuo pačiu būdu, kurį pasirinkai užsakymo pateikimo metu.

Esame pasiruošę atsakyti į visus tau kylančius klausimus. Tik atkreipk dėmesį, kad dėl susiklosčiusios situacijos gali keistis klientų aptarnavimo darbo laikas. Net jeigu vėluosime, būtinai pasistengsime, kad tavo užklausa galiausiai būtų tinkamai išspręsta. Ačiū už kantrybę ir supratingumą.

Užsakymas

Užsisakyti iš ABOUT YOU yra lengva: įdėjęs norimas prekes į savo prekių krepšelį, spustelėk mygtuką „Apmokėti“ užsakymui pateikti. Norėdamas tai padaryti, gali lengvai susikurti kliento paskyrą užsakymo proceso metu, tada būsi automatiškai prisijungęs. Tada užsakymo proceso metu būsi nukreiptas atlikti tris veiksmus (adresas – mokėjimo būdas – patvirtinimas) ir galėsi užbaigti užsakymą. Deja, mes negalime priimti užsakymų, jei neturi paskyros.

Deja, šiuo metu neįmanoma užsisakyti telefonu iš ABOUT YOU. Mūsų klientų aptarnavimo skyrius mielai tau padės, jei turi klausimų dėl užsakymo internetu vykdymo, skundo ar grąžinimo proceso.

Taip, norint apsipirkti ABOUT YOU, tau reikia kliento paskyros. Tiesiog nemokamai prisiregistruok naudodamas registracijos formą.

Iš esmės nėra minimalios užsakymo sumos, pateikiant užsakymą ABOUT YOU, tačiau naudojant tam tikrus mokėjimo metodus gali būti taikoma minimali užsakymo suma, apie kurią būsi informuota(-as), tačiau tik tada, jei ji bus mažesnė.

Iš esmės, ABOUT YOU nėra jokių užsakymų apribojimų. Maksimali suma, už kurią galima užsisakyti, priklauso nuo pasirinkto mokėjimo teikėjo.

Po kiekvieno užsakymo išsiunčiame tau užsakymo patvirtinimą, kuriame yra visa informacija. Jei esi prisijungusi(-ęs), antraštėje „Tavo vardas“ esančiame meniu punkte „Mano paskyra“, rasi apžvalgą, kurioje išvardyti visi tavo ankstesni užsakymai.

Atšaukti užsakymą internetinėje parduotuvėje ABOUT YOU galima, jei užsakymas nebuvo apdorotas mūsų sandėlyje. Mūsų sandėlyje užsakymų apdorojimas vyksta labai greitai, todėl kartais jo nebegalima atšaukti po kelių minučių. Nedelsdama(-s) susisiek su mumis telefonu, kad galėtumėte tiesiogiai patikrinti tavo atšaukimo prašymą. Mūsų klientų aptarnavimo skyriui gali paskambinti nemokamu telefono numeriu 880080029 . Skambinant iš užsienio gali būti taikomi mokesčiai.

Patvirtinus užsakymą pristatymo adreso pakeisti nebegalima. Užsakymai apdorojami nedelsiant, todėl, deja, negalime užtikrinti adreso pakeitimo. Jei nerasime tavęs nurodytu pristatymo adresu arba tavo siuntos negalėsime pristatyti, siunta mums bus grąžinta. Kai siunta mums grįš ir bus patikrinta, apmokėta suma bus grąžinta tuo pačiu būdu, kuriuo apmokėjai.

Užsakymai iš aboutyou.lt pristatomi tik Lietuvos teritorijoje. ABOUT YOU taip pat yra prieinama Austrijoje, Belgijoje, Čekijoje, Estijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Latvijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Rumunijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje ir Šveicarijoje.

Prekės, užsakytos šiose parduotuvėse, pristatomos tik atitinkamos valstybių teritorijose.

Nesijaudink, nes vis dar yra galimybė, kad gali užsisakyti norimą prekę. Iš tikrųjų mes negalime tiksliai atsakyti, kada prekė bus vėl prieinama. Mes mielai atsiųsime tau priminimą, kai tik tavo norima prekė bus sandėlyje. Atidaryk išsamų prekės aprašą ir pasirink norimą dydį. Atlikdamas kitą veiksmą, gali užregistruoti savo el. pašto adresą, kad iškart gautum pranešimą iš mūsų, kai tik prekė vėl bus prekyboje.

Pateikusi(-ęs) užsakymą el. paštu gausi užsakymo patvirtinimą, kuriame, be tavo pasirinktų prekių, taip pat nurodomas tavp atsiskaitymo ir pristatymo adresas bei pasirinktas mokėjimo būdas. Tada, žinoma, tavo pasirinktos prekės bus pristatytos ir tu, tikimės, džiaugsies jomis ir smagiai dėvėsi. Jei prekė tau nepatiks, tada, be abejo, galėsi lengvai pradėti grąžinimo procesą.

Savo užsakymą galite pamatyti užsakymo patvirtinime, atsiųstame el. paštu. Jei sukūrėte kliento paskyrą, tada visus užsakymus matote skiltyje „Užsakymai“.

Mes norime suteikti tau geriausias įmanomas paslaugas. Tai visų pirma apima greitą ir sklandų tavo užsakymo apdorojimą. Viena vertus, mums reikalinga tavo gimimo data, kad galėtume tave aiškiai atskirti nuo kitų klientų – galbūt tuo pačiu vardu – ir, kita vertus, tai reikalinga kaip tavo amžiaus įrodymas.

Be abejo, bet kada gali užsisakyti prekes ir naudodama(-s) planšetinį kompiuterį ar išmanųjį telefoną. Tiesiog apsilankyk mūsų parduotuvėje ABOUT YOU per savo mobiliojo įrenginio interneto naršyklę. Svetainė yra pritaikyta ir mobiliesiems įrenginiams. Taip pat turime apsipirkimo programą, skirtą „Apple“ ir „Android“ išmaniesiems telefonams. Jei nori naudoti programą, tiesiog atsisiųsk ją iš „App Store“ arba „Google Play Store“. Jei turi klausimų, tai nedvejok ir skambink mums.

Mokėjimas

Gali pasirinkti šiuos mokėjimo būdus: kreditinę kortelę, „PayPal“ ir grynuosius pinigus pristatymo metu.

Sąskaitą faktūrą gausi el. paštu iškart, kai tik visas tavo užsakymas bus išsiųstas.

ABOUT YOU neturi galimybės apdoroti verslo klientų paskyrų.

Žinoma, pridėtinės vertės mokestis (PVM) kiekvienoje sąskaitoje faktūroje bus nurodytas atskirai.

Mes nesiūlome neapmokestinamų užsakymų.

Deja, šiuo metu nesiūlome atsiskaitymo „išsimokėtinai“ , tačiau dirbame prie to ir netrukus turėsime naujienų.

Jei kaip mokėjimo būdą pasirinkai „PayPal“ arba kreditinę kortelę, užsakymas bus baigtas tik sėkmingai atlikus mokėjimo procesą. Todėl šių mokėjimo būdų mokėjimo patvirtinimas rodomas tiesiai naršyklės lange.

Atlikus mokėjimo procesą, įsigytos prekės yra rezervuojamos. Tik tada, kai prekės bus išsiųstos, nuo tavo kreditinės kortelės bus nuskaičiuota visa pristatytų daiktų suma.

Jei neįmanoma atsiskaityti kreditine kortele, gali būti įvairių priežasčių. Pavyzdžiui, įvesties klaida, netinkama kortelė, trūksta patvirtinimo ar net techninė klaida mūsų svetainėje. Kaip alternatyvą mes siūlome šiuos mokėjimo būdus: „PayPal“ ir apmokėjimą pristačius.

Trijų skaitmenų saugos kodą gali rasti kreditinės kortelės galinėje pusėje.

SEPA reiškia bendrą mokėjimų eurais erdvę (angl. Single Euro Payments Area). Tai yra naujo vieningo nacionalinių ir europinių mokėjimų reglamento pavadinimas. IBAN (tarptautinis banko sąskaitos numeris) yra skaičius, kuris pakeičia visą nacionalinės sąskaitos informaciją (Vokietijoje sąskaitos numerį ir banko kodo numerį). BIC (verslo identifikavimo kodas) yra tarptautiniu mastu standartizuotas banko kodas (banko kodo numerio atitikmuo Vokietijoje), kuris aiškiai identifikuoja mokėjimo paslaugų teikėjus visame pasaulyje.

Kuponai

Jei turi kuponą, gali tiesiogiai įvesti kupono kodą atlikdama(-s) mokėjimą lauke „Kupono kodas“. Tada tavo užsakymo sąskaitos faktūros suma naršyklės lange iškart sumažinama pagal tavo kupono vertę.

Deja, kuponų vėliau panaudoti negalima, tai neįmanoma techniškai. Jei pamiršai panaudoti kuponą, jis, žinoma, galios ir toliau ir galėsi jį panaudoti pateikiant kitą užsakymą elektroninėje parduotuvėje ABOUT YOU.

Jei tavo kupono kodas negalioja, taip gali būti dėl kelių priežasčių:

  1. Kuponas jau buvo panaudotas apsiperkant.
  2. Kuponas buvo išduotas konkretaus kliento paskyrai.
  3. Kuponas yra susietas su minimalia ir (arba) maksimalia užsakymo suma.
  4. Kuponas netaikomas visiems prekės ženklams.

Jei turi klausimų, nedelsk ir susisiek su mumis telefonu arba klientuaptarnavimas@aboutyou.lt – tokiais atvejais visada nurodyk kupono kodą.

Kuponų išsikeisti į grynuosius negalima.

Dovanų kortelės

Deja, šiuo metu dovanų kortelių įsigyti negalima. Netrukus turėsi galimybę užsisakyti dovanų kortelę mūsų internetinėje parduotuvėje.

Savo dovanų kortelę gali panaudoti internetinėje parduotuvėje ABOUT YOU. Dovanų kortelės galioja neribotą laiką ir joms netaikoma minimali užsakymo suma. Savo mokėjimo kortelę gali lengvai pridėti užsakymo proceso metu kaip mokėjimo metodą. Tiesiog spustelėk „Pridėti kortelę“ skiltyje „Mokėjimo parinktys“ ir atitinkamame lauke įvesk savo dovanų kortelės 10 skaitmenų kodą. Dovanų kortelės vertė bus išskaičiuota iš visos tavo užsakymo sumos. Jei kortelėje liktų pinigų likutis, jį galima panaudoti kito užsakymo metu, pakartotinai pasirinkus kortelę kaip mokėjimo metodą. Dovanų kortelė automatiškai bus išsaugota tavo paskyroje. Tačiau atmink, kad panaudoti dovanų kortelę galima tik prisijungus kaip naudotojui. Jei prekių užsisakysi kaip svečias, tavo kortelė nebus išsaugota, ir norėdama(-s) panaudoti joje esantį likutį, turėsi suvesti ją iš naujo.

Dėl to nekils problemų. Jei užsakymo suma viršija tavo dovanų kortelės vertę, tavęs bus automatiškai paprašyta pasirinkti kitą mokėjimo būdą tam, kad sumokėtum už likusią užsakymo dalį. Atmink, kad nors į savo paskyrą gali pridėti keletą dovanų kortelių, vienam užsakymui gali panaudoti tik vieną dovanų kortelę.

Žinoma, gali mums grąžinti nepatinkančias prekes. Jei sumokėjai už užsakymą tik dovanų kortele, kortelės suma bus grąžinta atgal, kai tik pas mus bus užsakytas grąžinimas. Jei užsakymo suma viršija tavo dovanų kortelės sumą ir turėjai primkėti kitu mokėjimo būdu, suma bus grąžinta užsakius grąžinimą pirmiausiai pagal tavopasirinktą papildomą mokėjimą. Atmink, kad už papildomai pasirinktą mokėjimo metodą grąžinama tik ta suma, kuri iš pradžių buvo išmokėta šiuo metodu. Taigi, jei vis dar liko grąžintinos sumos, ji bus pervesta į tavo dovanų kortelę.

Deja, likutis tavo dovanų kortelėje negali būti išgrynintas. Žinoma, tu gali jį panaudoti bet kuriam naujam užsakymui.

Deja, ABOUT YOU neprisiima jokios atsakomybės už tavo dovanų kortelės praradimą, vagystę, sugadinimą, neteisėtumą ar neteisėtą naudojimą. Jei kyla abejonių, susisiek su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Visada turėk pasiruošusi(-ęs) 16 skaitmenų serijos numerį (PAN), kad galėtume tau greitai padėti. PAN yra ant tavo kortelės.

Deja, dovanų kortelių esamam užsakymui vėliau panaudoti negalima. Žinoma, gali panaudoti savo dovanų kortelę kitam užsakymui.

Pristatymas ir pristatymo kaina

ABOUT YOU pasirūpins užsakytų ir grąžinamų prekių siuntimu, taip pat pakavimo išlaidomis.

Prekės pristatomos per 3-6 darbo dienas.

Užsakymai iš aboutyou.lt pristatomi tik Lietuvos teritorijoje. ABOUT YOU taip pat yra prieinama Austrijoje, Belgijoje, Čekijoje, Estijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Latvijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Rumunijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje ir Šveicarijoje.

Prekės, užsakytos šiose parduotuvėse, pristatomos tik atitinkamos valstybių teritorijose.

Į Lietuvą savo prekes siunčiame per savo siuntų pristatymo partnerius OMNIVA.

Jei užsisakei daug prekių, kaip pristatymo adresą gali pasirinkti OMNIVA siuntų atsiėmimo punktą. Tačiau kai kurios prekės nebus įtraukots. Tokios prekės bus nurodytos.

Sąskaitą faktūrą ir užsakytas prekes gali gauti skiringais adresais, pvz., į darbą arba OMNIVA siuntų atsiėmimo punktą. Tiesiog pasirink mokėjimo metodą ir antraštėje „Pristatymo adresas“ įvesk norimą pristatymo adresą.

Mums svarbu užtikrinti, kad tavo užsakytos prekės būtų pristatytos kuo greičiau. Jei išimtiniu atveju prekės nepristatomos per kelias darbo dienas, gali būti, kad tavo užsakymas padalytas į dvi siuntas. Gaminiai siunčiami atskirai, tačiau mes garantuojame, kad visas turimas prekes nedelsiant gausi.

Jei nori patikrinti, ar tavo užsakymas pateiktas teisingai, gali tai matyti užsakymo patvirtinime, atsiųstame el. paštu. Savo užsakymus savo kliento paskyroje taip pat gali rasti skyriuje „Užsakymai“. Jei vis dar turi klausimų apie užsakymą, gali bet kuriuo metu susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt, mes mielai tau padėsime.

Norėdamas patikrinti užsakymo pristatymo būseną, užeik į pristatymo patvirtinimą, kurį gavai el. paštu. Kiekvienai tau atsiųstai siuntai gausi pristatymo patvirtinimą su nuoroda siuntai sekti. Taigi, tu visada žinosi, kur yra tavo siunta ir kiek laiko užtruks, kol ji tave pasieks.

Pristatymo adreso vėliau pakeisti negalima. Užsakymai apdorojami nedelsiant, todėl, deja, negalime užtikrinti adreso pakeitimo. Jei nurodytu pristatymo adresu tavęs nerasime arba tavo siuntos negalėsime pristatyti, siunta mums bus grąžinta. Kai siunta mums grįš ir bus patikrinta, tada apmokėta suma bus grąžinta tuo pačiu būdu, kuriuo apmokėjai.

Jei tavo pristatyta prekė bus sugadinta ar bet kokiu atveju netinkama, prekę, be abejo, gali grąžinti nemokamai, norodydama(-s) grąžinimo priežastį. Kai tik prekė bus mums grąžinta ir bus patikrinta, pinigai bus sugrąžinti tavo nurodytu mokėjimo būdu.

Prekių ir pinigų grąžinimas

Prie kiekvienos siuntos pridedame važtaraštį ir visus reikalingus grąžinimo dokumentus. Gražinant prekę gali naudoti grąžinimo lipduką ir grąžinimo formą. Išimtiniais atvejais tavo užsakymas gali būti pristatytas keliomis siuntomis. Grąžinimo metu įsitikink, kad grąžini tik tas prekes, kurios nurodytos važtaraštyje, vienoje siuntoje. Priešingu atveju pinigų grąžinimas už grąžintinas prekes gali užtrukti šiek tiek daugiau laiko. Žinoma, tu nepatirsi papildomų išlaidų, susijusių su keliais grąžinamais paketais.
tai padaryti labai lengva:

  1. Būtinai įdėk prekę į originalią pakuotę / dėžę.
  2. Pridėk grąžinimo lapą.
  3. Ant užklijuotos pakuotės užklijuok grąžinimo etiketę.
  4. Tada tau reikės tik perduoti siuntą kitame siuntų atsiėmimo punkte ar siuntų dėžėje.

Jei pamiršai ar pametei grąžinimo dokumentus arba grąžinimo lipdukas nebetinkamas, gali tiesiog atsisiųsti šiuos dokumentus per savo ABOUT YOU paskyrą, atsispausdinti ir užklijuoti juos ant pakuotės:
  1. Prisijunk prie www.aboutyou.lt nurodydama(-s) savo el. pašto adresą ir slaptažodį.
  2. Viršutinėje juostoje spustelėkite „Jūsų vardas“.
  3. Pasirink „Mano paskyra“.
  4. Iš prekių itorijos pasirink norimą grąžinti užsakytą prekę ir spustelėk „Grąžinti užsakytą prekę“.
  5. Atveriamas langas. Pasirink atitinkamą prekę ir nurodyk grąžinimo priežastį.
  6. Jei nori sugeneruoti, atsisiųsti ir atsispausdinti grąžinimo lapą ir grąžinimo etiketę, spustelėk „Eiti į patvirtinimo puslapį“.
Jei tau reikia su tuo susijusios pagalbos arba jei atsisiųsti neįmanoma, susisiek su mūsų klientų aptarnavimu.
Sąskaitoje faktūroje nurodyta suma bus grąžinta, patikrinus grąžintas prekes, pagal tavo pasirinktą mokėjimo metodą. Jei pasirinkai mokėjimo būdą „apmokėjimas pristačius“, mums reikės grąžinti į tavo banko sąskaitą. Ją gali lengvai įvesti savo kliento paskyroje. Nepamiršk mums grąžinti tų prekių, kurias gavai. Sugadintos prekės grąžinti negalima.

Prekių grąžinimas naudojant Omniva paštomatus tau nieko nekainuos. Netikusias ar nepatikusias prekes gali grąžinti į patogiausią Omniva paštomatą per 100 dienų.
Tai labai paprasta:

  1. Supakuok netikusias ar nepatikusias prekes atgal į originalią siuntinio pakuotę
  2. Kartu su prekėmis į pakuotę įdėk grąžinimo lapą
  3. Kai viską supakuosi, priklijuok prie pakuotės grąžinimo lipduką
  4. Priklausomai nuo paštomato ekrane matomo pagrindinio meniu, rinkis „Privatus klientas“ arba „Siųsti siuntą“-> „Anksčiau užregistruota siunta“
  5. Nuskaityk kodą nuo grąžinimo lipduko
  6. Automatiškai atsidarys Omniva paštomato spintelė
  7. Įdėk grąžinamą siuntinį į spintelę ir uždaryk dureles.

Jei pamiršai ar pametei grąžinimo dokumentus arba grąžinimo lipdukas nebetinkamas, gali tiesiog atsisiųsti šiuos dokumentus per savo ABOUT YOU paskyrą, atsispausdinti ir užklijuoti juos ant pakuotės:
  1. Prisijunk prie www.aboutyou.lt nurodydama(-s) savo el. pašto adresą ir slaptažodį.
  2. Viršutinėje juostoje spustelėkite „Tavo vardas“.
  3. Pasirink „Mano paskyra“.
  4. Iš prekių itorijos pasirink norimą grąžinti užsakytą prekę ir spustelėk „Grąžinti užsakytą prekę“.
  5. Atveriamas langas. Pasirink atitinkamą prekę ir nurodyk grąžinimo priežastį.
  6. Jei nori sugeneruoti, atsisiųsti ir atsispausdinti grąžinimo lapą ir grąžinimo etiketę, spustelėk „Eiti į patvirtinimo puslapį“.

Jei tavo pristatyta prekė niekaip negali būti laikoma tvarkinga, tada, be abejo, gali grąžinti mums ją su grąžinimo lapu, nurodant skundo priežastį. Kai tik gausime grąžinamą prekę ir ji bus patikrinta, pinigai bus grąžinti tavo nurodytu mokėjimo būdu. Tada tiesiog užsisakyk prekę dar kartą.

Deja, neįmanoma tiesiogiai pasikeisti grąžinamos prekės. Kai tik gausime tavo grąžinamą prekę ir ji bus patikrinta, pinigai bus grąžinami tavo nurodytu mokėjimo būdu. Tada tiesiog užsisakyk prekę dar kartą.

Jei pristatyta prekė yra pažeista, sugadinta ar kaip nors kitaip netvarkinga, gali dėl jos pateikti skundą ir nemokamai ją grąžinti su pastaba, dėl ko ji yra grąžinama. Visą informaciją apie grąžinimą rasi skyrelyje „Kaip grąžinti prekę?“.

Prekę galima grąžinti per 100 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Daugiau informacijos apie teisę atsisakyti prekės rasi ABOUT YOU bendrosiose taisyklėse ir nuostatose.

Pašto išlaidas už prekių grąžinimą padengs ABOUT YOU.

Grąžinti galima per Omniva paštomatus. Jei nori grąžinti prekes tiesiogiai per mūsų partnerius, daryk tai su atitinkama grąžinimo etikete.

Taip, grąžinimo patvirtinimą gausi iš mūsų el. laišku.

Pinigai visada grąžinami tokiu būdu, kurį nurodei kaip mokėjimo metodą. Jei mokėjai kreditine kortele, grąžinsime sumą į tavo kredito kortelės sąskaitą. Mokant per „PayPal“, grąžinama suma bus pervesta į tavo „PayPal“ sąskaitą. Jei mokėjai pristatymo metu: įrašyk savo banko duomenis savo paskyroje, kad galėtume pervesti grąžinamą sumą.

Kai tik prekė bus grąžinta ir patikrinta, sąskaitoje faktūroje nurodyta suma bus grąžinta per 14 dienų tokiu mokėjimo būdu, kurį pasirinkai užsakant prekes.

Šiuos dokumentus gali lengvai atsisiųsti ir atsispausdinti per savo paskyrą ABOUT YOU:

  1. Prisijunk prie www.aboutyou.lt ir nurodyk savo el. pašto adresą bei slaptažodį.
  2. Viršutinėje juostoje spustelėk „Mano vardas“.
  3. Pasirink „Mano paskyra“.
  4. Iš apžvalgos pasirink norimą grąžinti užsakymą ir spustelėk „Grąžinti užsakymą“.
  5. Atveriamas langas. Pasirink atitinkamą prekę ir nurodyk grąžinimo priežastį.
  6. Norėdamas sugeneruoti, atsisiųsti ir atsispausdinti grąžinimo lapą ir grąžinimo etiketę, spustelėk „Eiti į patvirtinimo puslapį“.
    Jei tau dėl to reikia pagalbos arba jei atsisiųsti neįmanoma, susisiek su mūsų klientų aptarnavimu.

Sąskaitoje faktūroje nurodyta suma tau bus grąžinta patikrinus grąžintas prekes naudojant tavo pasirinktą mokėjimo būdą. Jei pasirinkai mokėjimo būdą „Apmokėjimas pristačius“, įvesk savo banko informaciją į savo paskyrą, kad galėtume grąžinti tau pristatymo metu sumokėtus pinugus. Nepamiršk mums grąžinti tų prekių, kurias gavote.

Tikslus pristatymo adresas, kuriuo turi būti siunčiama grąžinama prekė, bus automatiškai iš anksto išspausdintas ant grąžinimo etiketės. Grąžinimo etiketę gali rasti važtaraštyje, kuris buvo pidėtas pristatant.
Jei nebeturi važtaraščio, tiesiog prisijunk prie savo paskyros svetainėje www.aboutyou.lt ir ten sugeneruok atitinkamą grąžinimo lapą ir savo užsakymo grąžinimo etiketę. Grąžinimo lapas turi būti įdėtas į pakuotę, o grąžinimo lipduką tiesiog užklijuok ant pakuotės.
Grąžinimas siunčiant ar kitaip pristatant grąžinamas prekes yra nemokamas siunčiant bet kuriuo „Omniva“ siuntų paštomatu.

Jei grąžinamos prekės netelpa į Omniva paštomato spintelę, susisiek su mumis el. paštu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt ir mes suorganizuosime tokių prekių grąžinimą. El. laiške būtinai nurodyk šią informaciją:

  • Užsakymo ID
  • Pilnas vardas
  • Adresas
  • Kontaktinis telefono numeris
  • Siuntos ID

Mano paskyra

Norėdamas susikurti paskyrą, tiesiog spustelėk antraštėje esančią nuorodą „Prisijungti“, tada registracijos srityje esančią nuorodą »Registruotis« ir užpildyk registracijos formą. Paskyrą susikurti taip pat galima atliekant pirmąjį užsakymą. Abiem atvejais turi įvesti savo el. pašto adresą ir slaptažodį. Su šiais duomenismis ateityje galėsi bet kada prisijungti prie savo paskyros ir turėsi galimybę peržiūrėti, patikrinti ir redaguoti savo duomenis.

Registracija ABOUT YOU yra nemokama.

Žinoma, visa ABOUT YOU esanti informacija apie klientus yra griežtai konfidenciali ir ja nebus dalijamasi ar parduodama trečiosioms šalims.

Tiesiog spustelėk „Pamiršote slaptažodį?“ pradžios puslapyje „Prisijungti“ ir įvesk el. pašto adresą, kurį įvedei savo paskyroje. Mes tau atsiųsime el. laišką, kuriuo galėsi dar kartą pasikeisti slaptažodį.

Jei esi prisijungusi(-ęs) prie savo paskyros, ten gali peržiūrėti ir redaguoti savo adreso duomenis. Norint pakeisti savo el. pašto adresą, telefono numerį ar vardą, turi susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu.

Savo teise į duomenų perkeliamumą (GDPR Art. 20) gali pasinaudoti parašiusi(-ęs) mūsų klientų aptarnavimui el. pašto adresu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt.

Atsiųsk mums el. laišką su savo užklausa adresu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt ir mes nedelsdami pasirūpinsime, kad tavo paskyra būtų ištrinta. El. laiškui nereikia jokios specialios formos, tik tu turėtum būti unikaliai identifikuojama(-s), tai reiškia, kad bet kuriuo atveju turėtum rašyti tik iš registruoto el. pašto adreso.

Naujienlaiškis

Mūsų naujienlaiškis reguliariai informuoja apie naujausias mūsų internetinės parduotuvės akcijas ir pagrindines mados pasaulio tendencijas. Jei prisiregistruosi gauti nemokamą naujienlaiškį, gausi išskirtinę informaciją apie:

  • visiškai naujas prekes ir mados tendencijas
  • kuponus ir akcijas
  • IŠPARDAVIMO pasiūlymus

Jei nenori praleisti nė vienos iš mūsų akcijų, gali užsiprenumeruoti nemokamą naujienlaiškį. Tiesiog įvesk savo el. pašto adresą į skiltį „Naujienlaiškis“ puslapio apačioje. Tada iškart gausi el. laišką, kuriame jums reikės tik patvirtinti naujienlaiškio registraciją.

Užsiprenumeravusi(-ęs) mūsų naujienlaiškį gausi patvirtinimo laišką su aktyvinimo nuoroda. Registracija bus sėkminga tik spustelėjus šią nuorodą. Jei negauni patvirtinimo el. laiško, gali būti, kad jis greičiausiai pateko į šlamšto aplanką. Tokiu atveju į adresų knygą įrašyk naujienlaiskis@aboutyou.lt. Jei vis tiek negauni naujienlaiškio, parašyk mums trumpąją žinutę ir mes surasime klaidą.

Mūsų naujienlaiškis siunčiamas nereguliariai, kaskart, kai yra naujienų iš mados pasaulio arba kai mes paruošiame specialias akcijas, tokias kaip, pavyzdžiui, išpardavimas, kuponų akcijos ir kt.

Technologija

Mes visada stengiamės pasiūlyti puikias apsipirkimo sąlygas mūsų internetinėje parduotuvėje. Jei vis tiek pastebi techninę problemą arba kažkas neveikia taip, kaip tikėtasi, būtume dėkingi, jei trumpai praneši mums, kad galėtume išspręsti problemą. Atsiųsk mums trumpą pranešimą, pageidautina su ekrano kopija, į klientuaptarnavimas@aboutyou.lt .
Kad būtų galima naudoti visas mūsų internetinės parduotuvės funkcijas, rekomenduojame visada naudoti naujausią naršyklės versiją. Todėl patikrink, ar interneto naršyklės versija yra naujausia, ar aktyvinta „JavaScript“, ar leidžiami slapukai.

ABOUT YOU palaiko visas interneto naršykles, bet mes rekomenduojame „Chrome“.

Svetainė yra optimizuota naudoti skiriamąją gebą nuo 960 pikselių „iPad“ ir „Windows“ planšetiniuose kompiuteriuose iki 1280 pikselių dideliuose monitoriuose.

Slapukai yra maži tekstiniai failai, kurie paprastai yra atsisiunčiami iš internetinių puslapių į tavo kompiuterį. Kai svetainė vėl iškviečiama, slapuko informacija yra automatiškai nuskaitoma ir apdorojama. Be to, mūsų parduotuvėje slapukai naudojami tam, kad viso apsipirkimo metu būtų išlaikomas prekių krepšelis. Tai reiškia, kad tau nereikia kiekvieną kartą prisijungti prie ABOUT YOU. Be to, naudojant slapukus gali pamatyti, kurias prekes paskutinį kartą peržiūrėjai.

Slapukų suaktyvinimo procedūra skiriasi priklausomai nuo naršyklės:

„Google Chrome“

Atsidaryk naršyklės meniu ir pasirink „Nustatymai“. Po antrašte „Privatumas“ spustelėk mygtuką „Turinio nustatymai“. Tada suaktyvink nustatymą „Leisti išsaugoti vietinius duomenis“ skiltyje „Slapukai“ (rekomenduojama). Užverk langą ir iš naujo įkelk puslapį.

„Internet Explorer 9-11“

Atverk naršyklės (krumpliaračio simbolis) meniu ir pasirink „Interneto parinktys“. Spustelėk skirtuką „Privatumas“ ir perkelk slankiklį žemyn po „Nustatymai“, kad būtų leidžiami visi slapukai. Spustelėk „Gerai“, kad užvertum langą „Nustatymai“, ir vėl įkelk puslapį.

„Mozilla Firefox“

Atverk naršyklės meniu (mygtukas „Firefox“) ir pasirink „Nustatymai“. Eik į skyrių „Privatumas“. Nustatyk pasirinkimų sąrašą šalia „Firefox“ istorija:“, „pagal naudotojo nustatytus parametrus“. Pažymėk „Priimti slapukus“, kad leistum slapukus, ir pasirink parinktis „Laikyti iki:“ ir „jie nebegalioja“. Spustelėk „Gerai“, kad užvertum „Nustatymai“, ir iš naujo įkelk puslapį.

„Apple Safari“

Atverk naršyklės (krumpliaračio simbolis) meniu ir pasirink „Nustatymai...“. Eik į skyrių „Privatumo politika“ ir skiltyje „Blokuoti slapukus:“ pasirink „Niekada“. Užverk langą ir iš naujo įkelk puslapį.

„JavaScript“ yra programavimo kalba, naudojama naudotojų sąveikai įvertinti, modifikuoti, iš naujo įkelti ar generuoti turinį svetainėje.

Norint patogiai apsipirkti elektroninėje parduotuvėje ABOUT YOU, reikia suaktyvinti „JavaScript“, nes tik tada visos mūsų internetinės parduotuvės funkcijos gali būti naudojamos be klaidų.

Apie mus

Esame jauna įmonė, vienijanti geriausius įvairių sričių dalykus:
pasinerdami į madą, unikalias technologijas ir vienos didžiausių pasaulyje mažmeninės prekybos grupių infrastruktūrą, mes sukūrėme individualią apsipirkimo paslaugą.
Pas mus nereikia ilgai ieškoti to, kas tave įkvepia ir tau tinka. Mūsų technologija padeda tau tai, kas tinka tavo asmenybei.
Rask populiariausius prekių ženklus, naujus prekių ženklus ir tvarius drabužius. Viskas tavo asmeniniam stiliui.

Mūsų klientų aptarnavimą gali pasiekti el. paštu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt ir nemokamu telefono numeriu 8800 800 29 (pirmadieniais–penktadieniais: 8.00–22.00), šeštadienį, sekmadienį ir valstybinių švenčių dienomis: nuo 9.00 iki 20.00 val.). Skambučiams iš užsienio gali būti taikomi mokesčiai.
Tu taip pat gali susisiekti su mumis per įprastus socialinės žiniasklaidos kanalus.

Kontaktai

Mūsų klientų aptarnavimą gali pasiekti el. paštu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt ir nemokamu telefono numeriu 8800 800 29 (pirmadieniais–penktadieniais: 8–22 val., savaitgaliais ir švenčių dienomis: 9–20 val.). Skambučiams iš užsienio gali būti taikomi mokesčiai.
Tu taip pat gali susisiekti su mumis per įprastus socialinės žiniasklaidos kanalus.

Jei mūsų pristatyta prekė yra pažeista, sugadinta ar kaip nors kitaip netvarkinga, gali dėl šios prekės pateikti skundą ir, žinoma, nemokamai mums grąžinti ją kartu su pastaba, dėl ko prekė grąžinama. Visą informaciją apie grąžinimą gali rasti skyrelyje „Kaip grąžinti prekę?“.

Laukiame tavo atsiliepimų, kritikos ar pagyrimų. Atsiųsk mums el. laišką adresu klientuaptarnavimas@aboutyou.lt. Bet kokiu atveju gausi iš mūsų atsakymą.