Nepriekaištingas pasirinkimas: Chi Chi London ypatingai progai
Šis prekės ženklas ypač populiarus dėl savo proginių, kokteilinių, išleistuvių, pamergių ir vakarinių suknelių kolekcijų. Ypatingą dėmesį jis skiria kokybei ir dažnai nepastebimoms – tačiau tokioms svarbioms! – detalėms. Jis tiria, ieško ir kuria tam, kad vilkėdama Chi Chi suknelę bet kokioje šventėje būtum dėmesio centre. Chi Chi London – tai daugiau negu žavūs rūbai. Jie siūlo išskirtinius, įspūdingus ir išraiškingus drabužius visiems figūrų tipams, amžiams ir gyvenimo būdams dar kartą įrodydami, kad meilė sau ir pasitikėjimas savimi yra raktas į nepriekaištingą stilių ir tobulą grožį. Tai – drabužiai moteriai, kuri neklausia savęs: „Ar atrodau kietai?“, bet: „Ar atrodau kerinčiai?“
Chi Chi London: kur nuveda svajonės, darbas ir šeimos palaikymas
Jeigu sutiktum Gio ir Danielį Najar bare, tikriausiai nepagalvotum, kad jie – vienos iš Jungtinės Karalystės sparčiausiai augančių moteriškos aprangos kompanijų bendraįkūrėjai. Chi Chi istorija prasidėjo dar 1988 metais, kai jų tėvas, Jamal Najar, pradėjo prekiauti moteriškais drabužiais. O 2013 metais du sūnūs įkūrė Chi Chi London. Pradžioje jie viską darė patys: skraidė į savo fabriką Kinijoje, tvarkė užsakymus, pakavo siuntinius, kūrė drabužių dizainą. „Kai buvome vaikai‟, pasakoja Danielis, „niekada nebijojome juodo darbo. Niekada nieko nepaprašytumėme padaryti kažką, ko nebūtume pasiruošę padaryti arba jau esame darę patys.‟ Dabar Gio ir Danielis turi didelę komandą. Biurui vadovauja jų mama, sandėliui – vienas, mažmeninei prekybai – kitas draugas. „Gal nuskambės banaliai, bet esame kaip šeima. Tai – tikra demokratija, kur visi keičiamės idėjomis.‟
Chi Chi London padės išsiskirti iš šventinės minios
Chi Chi London niekada netroško tapti dar viena kompanija, tiesiog pasakančia: Štai jums dar viena maža juoda suknelė. Jie siekia pasiūlyti tau įperkamus, kokybiškus ir ypatingus proginius rūbus, o ne trumpalaikę madą, kuri praras aktualumą jau kitą sezoną. Tai – prekės ženklas su polėkiu, nuolat judantis į priekį. „Paveldėjome tai iš tėčio, kuris čia atvyko iš Jordanijos šešiolikos, nemokėdamas angliškai. Dabar jis kalba penkiomis kalbomis, įskaitant mandarinų. Privalome pirmauti, negalime stovėti vietoje, juk tai – mūsų kūdikis“, meiliai ir ryžtingai kalba Gio apie savo kompaniją. Chi Chi London turi unikalų, aiškų braižą. Jie didžiuojasi savo prabangiomis medžiagomis, nėriniais, spalvų gama, rafinuotais raštais, apgalvotomis detalėmis ir fasonais, jaunu ir žaismingu stiliumi. Šis moteriškas, žavingas ir šventiškas prekės ženklas lieka ištikimas tavo skoniui ir norui atrodyti pribloškiančiai kiekviename vakarėlyje: vasarą ir žiemą, Lietuvoje ir Australijoje, siaurame draugų rate ir įspūdingoje garsenybių minioje.