Laisvė būti savimi su Marc O’Polo
Taurios spalvos, daug medvilnės, vilnos ir šilko, neperkrauti, tarpusavyje lengvai derinami fasonai savimi pasitikinčioms, stiprioms asmenybėms. Marc O’Polo – tai aukštos klasės, nepriekaištingos kokybės šiuolaikiška, kasdienė apranga. Šio skandinaviškas šaknis turinčio prekės ženklo išskirtiniai bruožai – natūralios medžiagos, nepralenkiamas gamybos meistriškumas ir ypatingos detalės, o jo įkūrėjų filosofija: Laisvė būti savimi. Vadovaudamasis šia idėja 1967 metais Stokholme trijų draugų – švedų Rolfo Lindo ir Göte Husso bei amerikiečio Jerry O'Sheetso – įkurtas prekės ženklas greitai tapo vienu iš pasaulinių savo segmento lyderių. Pirmasis šios kompanijos kūrinys buvo indiškos medvilnės marškiniai. Pasipriešinimas tuometinei tendencijai gaminti vis daugiau sintetinių drabužių ir nepranokstamas pasiryžimas naudoti natūralias medžiagas buvo aiškiai parodytas jų pirmoje reklaminėje kampanijoje: plakatuose buvo pavaizduotas didelis, organinis motyvas – viena raudona, sultinga braškė. O šiandien šio natūralaus, tauraus, šiuolaikiško ir miestietiško prekės ženklo gaminius galima rasti daugiau nei 2500 parduotuvių daugiau nei trisdešimtyje šalių.
Marc O’Polo: „O‟ istorija
Rolfas, Göte ir Jerry buvo nuotykingi, laisvamaniai verslininkai, kuriuos vienijo aistra gražioms ir kokybiškoms medžiagoms. Kai pasaulis vis daugiau rinkosi sintetiką, ši trijulė nukreipė žvilgsnius į rytietiškus natūralaus pluošto audinius. Tetrūko pavadinimo. Partneriai sėmėsi įkvėpimo iš Marko Polo – keliautojo, tyrinėtojo, pirklio ir rašytojo, prieš šimtmečius keliavusio tais pačiais Rytų prekybos keliais. Tačiau savo kompanijos pavadinime jie norėjo kažko įdomesnio: kažko, kas patrauktų akį. Taip jame atsirado smalsusis „O‟. 2013 metais Marc O’Polo pristatė naują teiginį: Vadovaukis savo prigimtimi. Kompanijos veidu tapo Oskarą pelnęs Jeffas Bridgesas, vėliau – Amber Valletta, Uma Thurman ir Madsas Mikkelsenas. O švęsdami savo penkiasdešimtmetį jie sukūrė kapsulinę kolekciją kartu su Robbie Williamsu.
Marc O’Polo vertybės
- Natūralumas. Šis prekės ženklas naudoja daug natūralių medžiagų – medvilnę, liną ir šilką, taip pat viskozę, modalą ir liocelį bei inovatyvias perdirbtas medžiagas.
- Paprastumas. Jų aprangos dizaino pagrindai – šiuolaikinėmis tendencijomis pagrįsta nesenstanti klasika, švarios linijos, natūralios, švelnios spalvos ir patogūs fasonai.
- Kokybė. Regima ir apčiuopiama medžiagų ir atlikimo kokybė, kurios rezultatas – patvarūs ir patrauklūs kūriniai.
- Individualumas. Nesenstanti apranga stiprioms asmenybėms, ištikimoms savo stiliui.
- Inovacijos. Smalsumas ir kūrybingumas ieškant geriausio, funkcionaliausio ir patraukliausio kasdienio dizaino, analizuojant paskutines mados tendencijas ir kuriant naują, neprilygstamą stilių.
Visa tai rasi ABOUT YOU parduotuvėje: šiuolaikinę, aukščiausios kokybės, kasdienę aprangą – sukneles, sijonus, megztinius, marškinius, viršutinius drabužius – su skandinavišku preciziškumu ir aukštosios mados dvasia. Čia taip pat rasi stilingą ir patogią avalynę: Marc O’Polo stiliaus DNR, paverstą kokybiškais kasdieniais, išeiginiais, laisvalaikio ir sportiniais batais. Keliauk, patirk nuotykius ir kasdienybės džiaugsmus kartu su Marc O’Polo!