Išskirtinė rudens nuolaida: Iki -50%5


Skechers sėkmės istorija

SKECHERS yra Amerikos kompanija, gaminanti avalynę nuo 1992 m. Dabar tai yra antras pagal dydį sportinių batų prekės ženklas JAV, kuris yra žinomas ir mylimas visame pasaulyje. Įmonė kuria avalynę kasdieniniam avėjimui ir sportui. Kiekviena pora puikiai derina kokybę, stilių, patogumą ir novatoriškas technologijas. „Skechers“ jau minėtais 1992-aisiais įkūrė Robertas Greenbergas, anksčiau vadovavęs kitai savo kompanijai – „L. A. Gear“. Pastaroji veiklą pradėjo 1978-aisiais ir veiklos pradžioje gebėjo konkuruoti su tokiais milžinais kaip „Reebok“ ir „Nike“. Tačiau, 1991 m. šiai įmonei atėjo sunkus laikotarpis, ir Robertas nusprendė ją parduoti. Už gautą apvalią sumelę talentingas verslininkas įsteigė iki šiol sėkmingai veikiančią „Skechers“ kompaniją. Greenbergas siekė sutelkti dėmesį į kasdieninės avalynės, skirtos jaunimui rinką. Besivystant kompanijai, jos asortimentas pamažu išsiplėtė ir dabar jame galima rasti sportinius ir laisvalaikio stiliaus batus, skirtus jau kur kas platesnei auditorijai.

Skechers – vienas žinomiausių sportinės avalynės ženklų

Pirmieji Skechers visame pasaulyje išgarsėjo ne vien dėl jų kūrėjų gebėjimo atitikti vartotojų poreikius bei prisitaikyti prie paauglių pasaulyje siaučiančių mados vėjų. Bendrovė lygiai taip pat greitai suprato, kad avalynę reikia reklamuoti pasitelkiant įžymybes. Priėmę šį sprendimą, kompanijos vadovai prekės ženklo veidais rinkosi ne tik sportininkus, bet ir muzikantus. Naujojo tūkstantmečio pradžioje, įmonės reklamose filmavosi tokios muzikos dievaitės, kaip: Britney Spears ir Christina Aguilera. Na, o iš dabartinės kartos žvaigždžių, tapusių „Skechers“ veidais, galima paminėti Demi Lovato, Camila Cabell ir Megan Trainor. Pasak „Forbes“, „Sketchers“ patenka į vieną iš penkių geriausių sportinių batų prekės ženklų pasaulyje. Taigi, kompanijos strategija kviesti savo reklamose filmuotis pasaulinio lygio žvaigždes, neabejotinai, pasiteisino. Ir vis dėlto, pagrindiniai laurai šio prekės ženklo sėkmės istorijoje tenka jo įkūrėjui Robertui Greenbergui, kuris nuo pat savo verslo pradžios pasižymėjo tiesiog fenomenaliu gebėjimu atitikti auditorijos poreikius ir laikmečio dvasią.

Skechers įkūrėjo talentas

Kaip minėjome, SKECHERS kompanijos įkūrėjo įžvalgumas yra vienas pagrindinių šio prekės ženklo sėkmės veiksnių. Dešimtajame dešimtmetyje, Robertas Greenbergas pristatė savo pirmuosius batus su stambiais, reljefiniais padais. Kitu itin išpopuliarėjusiu jo rinkai pateiktu modeliu buvo suvarstomi batai, vadinami „Cascades boot“. Šie modeliai puikiai atitiko laikmečio dvasią ir netruko išpopuliarėti jaunuolių tarpe. Vis dėlto, talentingo verslininko gebėjimas prisitaikyti prie mados pasaulio vandenyne tekančių srovių ne taip ir stebina, žinant jo biografiją. Robertas Greenbergas savo karjerą pradėjo dar 1960-aisiais. Jis dirbo įvairiuose mažmeninės prekybos sferose. Nuo perukų pardavimo iki grožio salonų, nuo firminių džinsų importo iki riedučių parduotuvės įkūrimo. Jo pirmasis įkurtas prekės ženklas „L. A. Gear“ gimė būtent iš pastarosios veiklos srities. Tačiau, kaip ir minėjome, po 1991-ųjų, Robertas paliko įmonę ir ėmėsi naujo projekto. Ir panašu, kad šis sprendimas itin pasiteisino.