ESPRIT logotipas
EDC BY ESPRIT logotipas
Esprit Collection logotipas
Esprit Maternity logotipas
ESPRIT SPORTS logotipas
Filtruoti prekės ženklo prekes
Visi produktai iš ESPRIT329

Pasiruošę vasarai

Mes laukiame vasaros, o kartu su ja ir naujienų iš ESPRIT. Šviesios suknelės ir šaunūs kombinezonai yra tikri traukos objektai, kurie be didelių pastangų sukuria madingą bei vasarišką aprangos derinį, kuriam nereikalingi daugiau jokie aksesuarai. Orui laidžių sijonų ar lengvų šortų ir vasariškos palaidinės derinys yra mėgstamiausi laisvumo jausmą spinduliuojantys naujosios kolekcijos elementai.

Būtina turėti

Pasisemk įkvėpimo ir susikurk paprastą, bet vasariškais saulės spinduliais spindinčią aprangą. Verta žinoti ir tai, kad daugelyje naujų ESPRIT produktų yra liocelio medžiagų, kurios karštomis vasaros dienomis suteikia papildomą vėsumo jausmą.


Esprit: mados pasaulio meilės istorija

Esprit istorija prasidėjo 1963 metais, kai iš namų pajudėjo du jauni, gražūs žmonės – kūrybingas vaikinas iš Rytų pakrantės, keliaujantis autostopu per Kaliforniją, ir jauna kalifornietė, važiuojanti savo VW Beatle į vasaros darbą. Jų keliai susikirto prie Smaragdų įlankos. Po trijų mėnesių jie susituokė, o po penkerių metų įsteigė kompaniją, iki šiol kuriančią mados istoriją. Mados ir tendencijos keičiasi, bet meilė – sau ir kitiems, stiliui ir individualumui – lieka visada.

Spalvinga, stilinga ir socialiai atsakinga

Kompanijos istorijoje apstu socialinių, rimtų ir sąmojingų, įžvalgių ir kūrybingų kampanijų.

  • „Real people campaign‟. Kodėl aprangą būtinai turi reklamuoti modeliai? Kampanijos veidais tampa kompanijos darbuotojai; ne pagražintas idealas, o realūs žmonės. Tai naujo dialogo ir filosofijos pradžia: Esprit yra kitoks, tikras, arčiau tavęs.
  • „What would you do?‟ kampanija siekė atkreipti dėmesį į ŽIV prevenciją, o jos veidu tapo jaunoji Gwyneth Paltrow.
  • #ImPerfect kampanija – tai žodžių žaismas, tobulumas ir netobulumas (perfection & imperfection). Tai individualumas ir asmenybės, autentika, realūs žmonės ir saviraiškos laisvė. Esprit skatina tave pasirodyti: rengtis taip, kaip tau patinka, būti tuo, kuo norėtum ir galėtum būti.
  • Craig&Karl kampanija atkreipia dėmesį į iššūkius, su kuriais tenka susidurti LGBT bendruomenei.
  • WE ALL. Kartu su Jungtinių Tautų Vokietijos tarptautiniu moterų komitetu Esprit pradėjo kampaniją kovo 8-ajai – Tarptautinei moters dienai – paminėti. Moterų įgalinimas – šiam prekės ženklui itin svarbi tema. Kompanijos veidais buvo stilingoji, kosmopolitiška Gisele Bündchen ir žavingoji, veiklioji Christy Turlington – pasitikėjimo savimi, moterų stiprybės, pasiryžimo ir gebėjimo pačioms priimti sprendimus simboliai.

Esprit internetu: nes kai jautiesi gerai – atrodai gerai

Spalvingas ir gyvybingas, artimas ir autentiškas, Esprit – tai Kalifornijos saulė ir vandenynas; tai didmiesčių šurmulys ir ramūs parkai, kur galima atsipalaiduoti ir susikaupti; tai jaukūs, gaivalingai švelnūs žiemos vakarai; tai judesio ir minties laisvė, urbanistinė poezija ir laisvalaikio ritmai. ABOUT YOU parduotuvėje rasi firminius džinsus, laisvalaikio ir klasikines kelnes, šortus, vasarines ir šiltas, džinsines ir kokteilines sukneles, pastelinius ir ryškius, vienspalvius ir raštuotus natūralių pluoštų marškinius ir marškinėlius, jaukius megztinius ir klasikinius švarkelius. Čia rasi ir stilingų, patogių batų: balerinų ir basučių šiltoms vasaros dienoms, sportbačių – kai norisi neįpareigojančio patogumo, klasikinių batelių į darbą, ilgaaulių ir aulinukų – kad nesušaltum ir jaustumeisi patraukli žvarbią dieną. Ieškok ir rask įkvėpimą su Esprit!