Išskirtinė rudens nuolaida: Iki -50%5

 Prekių ženklų antraštė

SET – mada šiuolaikinei moteriai

SET prekės ženklo filosofija: išlaikyti aukščiausio lygio kokybę, kuriant aprangą šiuolaikinei miesto moteriai. Šios kompanijos produkcija yra kūrybinga ir visada madinga. Taip pat – kintanti, tarsi pati moteris, kuriai ir skirti firmos drabužiai. Juk dailiosios lyties atstovės kartais esti flirtuojančios ir švelnios, o kartais atšiaurios ir solidžios. Juk tai tikrai apie mus su tavimi, ar ne? Tad, nenuostabu, kad moteriški bruožai, įkūnyti nesenstančioje klasikiniuose SET rūbų dizainuose, geba praturtinti bet kurią drabužių spintą! Miunchene įsikūrę mados namai, įkurti 1950-aisiais metais, dabar yra visame pasaulyje žinomas prekės ženklas. Tradicijos ir modernumo mišinys yra ne tik šio prekės ženklo šeimos istorijos dalis, bet ir jos sėkmė. Tikėti vertybėmis, nuolat augti, žengti žingsnius į priekį kaip komanda – tai yra SET! Ypač daug dėmesio šis prekės ženklas skiria ikoniniams moterų garderobo elementams: klasikiniams drabužiams su žiupsneliu modernaus seksualumo. Toks jau tas SET – patraukliai dvilypis, kaip ir kiekviena mūsų.

SET – pastangų nereikalaujantis, stilingas moteriškumas

SET yra modernus aukščiausios kokybės prekės ženklas, įkūnijantis kasdienį, pastangų nereikalaujantį stilių, kuris visada pasižymi žiupsneliu švelnaus seksualumo. Įkvėptas šio amžiaus dvasios ir estetinių tendencijų, šis modernus prekės ženklas pabrėžia kiekvienos savimi pasitikinčios moters asmenybę. Kadangi kokybė visada yra geriausias pažadas, kiekviena SET kolekcija, dažniausiai, gaminama Europoje, siekia atitikti aukščiausius mados pasaulio standartus. Verpalai ir audiniai, dažniausiai perkami iš Italijos, ir pabrėžia kompromisų nepaisančią prekės ženklo kokybę. SET kūrybos direktorė Maya Junger daug metų gyveno Londone ir dirbo tarptautinio verslo teisininke, prieš įsteigdama nuosavus mados namus 2009 m. Ji taip pat yra keturių vaikų mama, suprantanti, kad šiuolaikinė dirbanti moteris trokšta nepretenzingos ir nevaržančios, o daug patogesnės ir praktiškesnės aprangos. Nuo tada, kai pirmoji SET kolekcija buvo parduota 2009 m. rudenį / žiemą, prekės ženklas nuolat augo ir dabar šio prekės ženklo produkcija yra prekiaujama 18 šalių.

Kokia yra SET mada?

Kokia yra SET mada? Tai, visų pirma, – tikra mada... Tau gali kilti klausimas: kas yra toji tikra mada? Mitas ar tikrovė? Pradėkime nuo to, kad mada turėtų būti kiek valiūkiška, individuali, tačiau niekada neatrodyti dirbtinai. Pasakysi, kad tai – nepasiekiami idealai? Šiam prekės ženklui tai – realybė, kurios filosofija persunkta kiekviena jų kolekcija! SET tiki, kad nėra dviejų vienodų dienų. Kad moterys yra ir galingos, ir įžvalgios. Jos juokiasi ir jos verkia. Yra susitelkusios į darbą ir, tuo pačiu, artimos savo šeimai. Niekada nepervargstančios. Tačiau susiduriančios su daugybe pokyčių ir kontrastų. Ir didžiuliais iššūkiais. Tai yra gyvenimas, kurį gyvena mūsų moterys. Štai kodėl, SET aistringai siekia savo idealų ir nuolat tobulėja, skirdami ypatingą dėmesį detalėms, tobulai apdailai ir geriausiai kokybei. Kiekvienas drabužis pasakoja savo istoriją. Patikima, sąžininga, aistringa, tikra mada – tai SET.