Marškinėliams ir šortams PAPILDOMAI iki -50%5

Tik dabar:00Val.00Min.00Sek.

Diesel: išskirtinis pasirinkimas neeilinei asmenybei

Kitoks, įvairus, skirtingas, nenupasakojamas – ir su niekuo nesupainiojamas stiprybės, sėkmės, bekompromisiškumo ir jaunystės simbolis. Maištautojų prekės ženklas, nepaisantis įnoringų mados tendencijų prognozių ir kuriantis unikalias kolekcijas, paremtas savo daugiataučių dizainerių, nuolat keliaujančių aplink pasaulį ieškant įkvėpimo ir naujų idėjų, kūrybiškumu ir skoniais. Tai – tarptautinė mada, sukurta Italijoje. O jos istorija prasidėjo 1970-aisiais, kai penkiolikmetis Renzo Rosso – mėgstantis drabužius, bet nusivylęs tuometine pasiūla – nusprendė pats pasisiūti sau kelnes savo mamos Singer siuvimo mašinėle. Jo akys nukrypo į maištingą, rokenrolišką medžiaga: džinsą. Taip buvo sukurtos džinsinės kelnės, nepaisančios įprastos vyriškų kelnių estetikos, leidžiančios išreikšti save taip, kaip iki tol neleido joks kitas drabužis. Ši išskirtinė kompanija su unikalia mąstysena visas savo pajėgas meta į ypatingų, šaunių, kietų dalykų, pakeisiančių pasaulį per madą, kūrimą. Nuo pat pradžių jų šūkis buvo: „Sėkmingam gyvenimui‟ („For Successful Living‟). Ten, kur pasaulis suko į dešinę, Diesel suko į kairę. Ir praėjus daugiau nei 40 metų nuo įkūrimo šis prekės ženklas vis dar laikosi šios ambicingos ir drąsios filosofijos.

Maištingas, rokenroliškas ir nepamirštamas

Diesel – tai alternatyva, laisvė ir intelektualus kitoniškumas. Renzo Rosso tikslas buvo sukurti inovatyviausius pasaulio džinsus. Pasaulinės ekonominės ir naftos krizės įkarštyje, kai dyzelis buvo laikomas alternatyviais degalais, Renzo imponavo mintis, kad jo prekės ženklas taptų alternatyvių džinsų sinonimu. Tai – drabužiai ir aksesuarai išskirtinėms asmenybėms. O pati kompanija gerai žinoma dėl savo siurrealistinių reklaminių kampanijų. Viena iš žymiausių: „Būk kvailas‟ („Be stupid‟). Pasak Diesel, kūrybingumas gimsta iš kvailumo – ne iš apdairumo. Pirmą „kvailą‟ žingsnį kompanijos įkūrėjas žengė pats pasisiuvęs sau džinsus. Toliau jis žengė antrą – dar „kvailesnį‟ – žingsnį: bandydamas parduoti savo džinsus kitiems, vildamasis, kad jis ne vienintelis kvailys savo miestelyje. Pasirodo, tokių kvailių buvo daug daugiau – ir šis „kvailas‟ sprendimas leido Renzo sukurti kompaniją, įkvepiančią milijonus žmonių visame pasaulyje.

Patirk Diesel savo kailiu

Ambicingas, kultinis, provokuojantis, šis prekės ženklas žada tau naujus, eksperimentinius pojūčius ir patirtis. Šiandien jo prekių asortimentas apima daug daugiau nei džinsus: įvairią kasdienę aprangą – palaidines, kelnes, šortus, sukneles, sijonus, švarkus, megztinius, kombinezonus, striukes ir paltus; apatinius ir maudymosi drabužius; avalynę; kuprines ir rankines; saulės akinius; parfumeriją; netgi motociklininkų šalmus. Visi šie produktai perteikia, papildo ir paremia šio prekės ženklo naujos aistros ir patirčių pažadus. Tu perki Diesel ne dėl kokybės: aukšta šių prekių kokybė yra tiesiog neginčijama duotybė. Tu perki Diesel, nes jis skatina dinamišką gyvenimo būdą, sėkmingą gyvenimą ir tiki individualumu mūsų globalėjančiame pasaulyje. Jam nerūpi, ką galvoja kiti. Atvirkščiai: jam net patinka toks dėmesys! Būk drąsus ir siek savo tikslų su Diesel.