Prekių ženklų antraštė

Nauji įkvėpimo šaltiniai su Free People

1970-aisiais Filadelfijos gatvių labirinte jaunuolis Dickas Hayne’as atidarė parduotuvę Free People: jauniems žmonėms, ištroškusiems drabužių pasirinkimo laisvės. Parduotuvių skaičiui padvigubėjus, pavadinimas buvo pakeistas į Urban Outfitters. Abi drabužių linijos buvo labai sėkmingos, todėl 1984 metais Free People atgijo – ir gyvuoja iki šiol, rengdami, puošdami ir įkvėpdami laisvas ir kūrybingas asmenybes visame pasaulyje. Free People išaugo iš savo paaugliško stiliaus ir evoliucionavo į brandesnį, šiuolaikišką prekės ženklą, kuriantį jaunoms, intelektualioms ir ryžtingoms moterims, vertinančioms kokybę už protingą kainą. Jie kuria tau: jaunai, sumaniai, išradingai, kūrybingai, pasitikinčiai ir gyvenančiai taikoje su savimi, laisvai ir nuotykingai, švelniai ir tvirtai, nutrūktgalviškai ir romantiškai. Merginai, kuriai patinka veikti ir bandyti, keliauti, linksmintis ir patirti gyvenimą visu gražumu.

Free People: atrask savo bohemiškumą

Bene klasiškiausia „boho mergina‟ – žavinga, melancholiška ir nepakartojama Lana Del Rey. Literatūriniai ir meniniai bohemiečiai prancūzų vaizduotėje siejosi su klajoklių čigonų tauta. Čigonus jie vadino „bohémiens‟, nes buvo manoma, kad jie atkeliavo iš istorinio Bohemijos (dabartinės Čekijos) regiono. Be to, tiek klajokliai, tiek menininkai nepripažino socialinių taisyklių, vertino nepriklausomybę ir nerūpestingai gyveno visuomenės pakraštyje. Karmen (prancūzų operos librete irgi vadinama „bohémienne‟) savo žymioje arijoje meilę vadina įstatymų nepripažįstančiu čigonų vaiku: „L'amour est enfant de bohème‟. Šiandien boho stilius jungia etninį, vintažinį ir daugybę kitų elementų. Laisvi drabužiai; gėlėti ir rytietiški motyvai; palaidi arba laisvai surišti plaukai; spalvingos skaros ir skarelės, dėvimos aplink kaklą, rišamos ant plaukų arba vietoj diržo; dideli auskarai, karolių ir apyrankių sluoksniavimas; etninių ir istorinių elementų derinimas su šiuolaikiniais stiliais; plačiabriaunės skrybėlės; netikėti spalvų, raštų ir faktūrų deriniai – jau daugiau nei du šimtmečius šis stilius yra egzotiška ir meniška vyraujančių mados tendencijų alternatyva.

Free People kūrybinė direktorė – tau, kūrybingai asmenybei

Galbūt viskas, ko norėtum šią vasarą – užsimesti lengvą, nertą palaidinę ir didelę skrybėlę nuo saulės ir keliauti į artimiausią muzikos festivalį. Laimei, tokie žmonės kaip Doub Hanshaw – šio prekės ženklo kūrybinė direktorė ir jo skleidžiamos vintažinės dvasios ir unikalaus stiliaus įkvėpėja ir kūrėja – pluša ir buria, kad galėtum įgyvendinti savo svajones. Nuobodus lakoniškumas ir varžantys, prigludę rūbai – visa tai svetima boho ir Free People stiliui. Patogūs, neįpareigojantys, lengvai prižiūrimi, natūralių spalvų drabužiai, didelės rankinės su kutais ar ornamentais, masyvūs batai, pakabukai, karoliai, segės, lankeliai, apyrankės, žiedai: kuriant boho įvaizdį praktiškai neįmanoma persistengti, todėl gali drąsiai derinti įvairius drabužius, papuošalus ir aksesuarus. Free People trykšta nerūpestinga ir hipiška, grakščia, intelektualia ir vasariška nuotaika. Renkis tuo, kas tave įkvepia!