01d.
08h
31m
29s
Papildyk savo rudens garderobą: Iki -40% PAPILDOMAI
Sportbačių kolekcijų kalendorius
Atrask visus sportbačių leidimusPagal tinkamumą
Svarbiausi akcentai
Svarbiausi akcentai
Populiarūs prekių ženklai
Pagal kategorijas
Populiarūs prekių ženklai
Svarbiausi akcentai
Populiarūs prekių ženklai
Populiarūs prekių ženklai
Populiarūs prekių ženklai
Populiarūs prekių ženklai
Atrask visus prekių ženklusPopuliarūs prekių ženklai
Išskirtiniai prekių ženklai
Negaunu grąžinimo patvirtinimo. Ką turėčiau daryti, norint įsitikinti, kad prekė sėkmingai buvo grąžinta About You?
Įprastai grąžinimas užtrunka iki 14 dienų. Tačiau patariame nesijaudinti, jei šį kartą grąžinimas užtruks šiek tiek ilgiau – šiuo metu užsakymų skaičius ypač didelis. Norint sužinoti esamą siuntos buvimo vietą, naudok mūsų logistikos partnerių siuntos stebėjimo numerį (nurodyta gautame kvite). Jei nurodyta, jog siunta pristatyta, tavo grąžinimas jau yra apdorojamas mūsų sandėlyje. Jei matai, kad siunta buvo pristatyta prieš keletą dienų, visuomet gali susisiekti ir su mūsų klientų aptarnavimu komanda, kuri atsakys į visus su grąžinimu susijusius klausimus.
Ar šis atsakymas tau padėjo?
Tavo atsiliepimas mums labai svarbus. Jis padeda mums tobulėti.
Čia rasi kitą atsakymą
Anksčiau vykusios akcijos metu įsigijau prekę, o dabar jos kaina dar labiau sumažėjo. Ar galiu pasinaudoti dabartinės akcijos nuolaida?
Pagal siuntos sekimo nuorodą matau, kad skaitmeniniai siuntos duomenys buvo pateikti, tačiau daugiau nėra jokių atnaujinimų. Kada mano užsakymas bus vykdomas toliau?
Aš gavau ne tą dydį ar spalvą, kurią užsisakiau. Kaip dabar galėčiau gauti reikiamą dydį / spalvą su Juodojo penktadienio nuolaida?
Ar Juodojo penktadienio akcijos apima visas parduotuvėje esančias prekes?
Mobiliojoje programėlėje nerodo išpardavimo. Ką turiu daryti, kad galėčiau pasinaudoti išpardavimo pasiūlymais?
Čia rasi kitą atsakymą
Anksčiau vykusios akcijos metu įsigijau prekę, o dabar jos kaina dar labiau sumažėjo. Ar galiu pasinaudoti dabartinės akcijos nuolaida?
Pagal siuntos sekimo nuorodą matau, kad skaitmeniniai siuntos duomenys buvo pateikti, tačiau daugiau nėra jokių atnaujinimų. Kada mano užsakymas bus vykdomas toliau?
Aš gavau ne tą dydį ar spalvą, kurią užsisakiau. Kaip dabar galėčiau gauti reikiamą dydį / spalvą su Juodojo penktadienio nuolaida?
Ar Juodojo penktadienio akcijos apima visas parduotuvėje esančias prekes?
Mobiliojoje programėlėje nerodo išpardavimo. Ką turiu daryti, kad galėčiau pasinaudoti išpardavimo pasiūlymais?
Klientų aptarnavimas
Neradai atsakymo?
Rask teisingą atsakymą vos keliais paspaudimais arba kreipkis į mus dėl tolesnės pagalbos.
Susisiek su mumis
Gauk visą parą veikiančio pokalbių roboto pagalbą ir išvenk laukimo.
Paskambink mums
Klientų aptarnavimas telefonu: I-V: 9-18 val.; VI ir švenčių dienomis: 9-18 val.





















































