HUGO Red – ką reikia žinoti apie šį prekės ženklą?
HUGO Red yra viena iš dviejų itin prabangaus vokiško drabužių prekės ženklo - HUGO BOSS, kurį jau daug metų vertina stilių ir prabangą mėgstantys žmonės - linijų. Šis „brendas“ kuria drabužius tiek vyrams, tiek moterims. Taip pat, internetinėse ir fizinėse parduotuvėse rasi avalynės, kvepalų bei aksesuarų. Svarbu paminėti tai, kad būtent šis prekės ženklas yra, ko gero, vienas žinomiausių, pelningiausių ir didžiausių Vokietijoje. Per visus 2019 metus, įmonė sugebėjo uždirbti beveik tris milijonus eurų pelno.
HUGO Red – trumpa istorija
Pirmoji HUGO Red parduotuvė buvo įkurta prieš 96 metus. Tuomet, parduotuvėse galima buvo rasti įprastų kasdienių drabužių, kuriuos galėdavo nešioti kone kiekvienas žmogus. Tačiau, kai iškilo nacių judėjimas, įkūrėjai ėmė gaminti jiems uniformas. Taip pat, per visą antro pasaulinio karo laikotarpį įmonė tiekė aprangą visai Vokietijos vyriausybei. Savaime suprantama, kad dabar toks sprendimas atrodytų teistinas. Visgi, būtent tuo laikotarpiu uniformų naciams kūrimas padėjo įmonei greitai išpopuliarėti, tapti žinomai ir užsidirbti pinigų tolimesniam verslo vystymui. Po to, kai karas baigėsi ir mirė pirminis prekinio ženklo įkūrėjas, įmonė pakeitė savo veiklos kryptį ir ėmė koncentruotis ties vyriškų kostiumų bei švarkų siuvimu. Vėliau, buvo pradėti gaminti kvepalai bei moteriški drabužiai. Šiuo metu HUGO BOSS yra pripažinti vienais didžiausių mados namų visame pasaulyje ir turi virš 1,113 parduotuvių visame pasaulyje.
HUGO Red prekinio ženklo įkūrimas
Prekinį ženklą įkūrė Hugo Boss – mados dizaineris ir verslininkas, kuris palaikė nacistinę ideologiją. Jis savo verslą pradėjo kartu su dviem partneriais, kurie padėjo vystyti ir plėsti prekinį ženklą. Deja, po įkūrimo praėjus apie dešimčiai metų, Vokietijoje labai stipriai pablogėjo ekonominė situacija. Tai paveikė ir Boss – jis bankrutavo. Tačiau, kai dizaineris tapo nacių partijos nariu, jis gavo pagalbos ir jam pavyko atkurti savo verslą, o galiausiai ir išauginti jį iki dar didesnių platumų.
HUGO ir BOSS – kuo skiriasi prekių linijos?
Prekinis ženklas jau labai daug metų yra dalinamas į dvi atskiras linijas - BOSS ir HUGO . Pastarasis yra kur kas lengvesnio stiliaus, labiau tinkamas kasdienai bei laisvalaikiui. Tuo tarpu, BOSS kolekcija yra kur kas labiau elegantiška, labiau klasikinio stiliaus ir itin aukštos kokybės. Abu šie vardai ir kolekcijos priklauso tam pačiam „brendui“, tačiau šiek tiek skiriasi jų stilius ir produkcija. Tai buvo strateginis savininkų sumanymas tam, kad būtų galima atskirti oficialesnę aprangą nuo labiau kasdieninės. Kol kas, panašu, kad toks sprendimas tikrai pasiteisino – pirkėjams tapo kur kas paprasčiau išsirinkti tinkamus drabužius.