The Kooples prekės ženklo atsiradimo istorija
Broliai Aleksandras ir Laurentas Elishai investavo 5 mln. dolerių ir 2008 metais įkūrė The Kooples prekės ženklą Prancūzijoje. Netrukus prie jų komandos prisijungė trečias brolis Rafaelis. Aleksandras tapo vyriausiu drabužių dizaineriu ir įmonės prezidentu, Laurentas – moteriškos aprangos kūrėju ir generaliniu direktoriumi, o Rafaelis tapo rinkodaros direktoriumi, atsakingu už prekės ženklo įvaizdį. 2011 metais kompanija jau turėjo 250 darbuotojų ir įkūrė The Kooples Sport, o kitais metais jau turėjo 70 parduotuvių su šiuo pavadinimu. Broliai savo prekės ženklą garsino modeliais pasirinkdami įvairias poras, tarp jų buvo ir gėjų, jaunų ir pagyvenusių porų. Ant modelių nuotraukų buvo pridedami įrašai, kiek laiko ši pora yra kartu. Iki 2010 metų broliai šių įdomesnių porų patys ieškodavo gatvėse. Taip jie sukūrė savo prekės ženklo asociaciją su madingu ir idealistiniu poros gyvenimu. The Kooples drabužiai yra skirti jaunesnei auditorijai, pasižyminčiai madingu, moderniu ir turiningu stiliumi.
The Kooples plėtra tampa nesustabdoma
Prekės ženklo kūrėjai ypač daug dėmesio skiria detalėms, siūlėms, užsegimams, stengdamiesi patobulinti kiekvieną savo kolekciją. Kai interviu metu brolių buvo paklausta, kodėl jie taip dažnai naudoja kaukolės atvaizdus, šie atsakė: „Juk galų gale mes visi esame kaukolės“. Spėjama, kad The Kooples drabužių stilių įkvėpė vintažas, rokas ir britų kultūra. 2013 metais kompanijoje buvo pradėta leisti laikrodžių, aksesuarų, papuošalų kolekcijos. Nuo pat įkūrimo pradžios 2008 metais Paryžiuje atsidarė 5 parduotuvės, o netrukus ir kituose miestuose. Šiuo metu įmonei priklauso 36 parduotuvės, 17 iš jų yra Londone. Taip pat The Kooples parduotuves galima rasti Ispanijoje, Vokietijoje, Airijoje, Šveicarijoje ir net 7 parduotuvės įsikūrė Amerikoje Niujorke. Kompanijos vadovai planuoja plėstis į Kinijos rinką Honkonge, taip pabrėždami, kad jie yra nesustabdomi.
The Kooples internetinėse parduotuvėse
Prekės ženklo apyvarta didėjo nuo pat įkūrimo pradžios. 2010 metais kompanijos apyvarta siekė 37 mln. eurų, 2011 metais – 100 mln. eurų, o 2012 metais – jau 140 mln. eurų. Šiuo metu The Kooples vertė yra 250 mln. eurų ir ji vis kyla. Atsidarius pirmai fizinei parduotuvei, buvo paleista ir internetinė svetainė. 2012 metais svetainė turėjo 440 000 lankytojų. E-parduotuvei išpopuliarėti padėjo daug veiksnių, o vienas iš jų buvo tinklaraščio atsiradimas. Per tinklaraštį žmonės gali tiesiogiai bendrauti su kitais pirkėjais, klausti ką jie perka, dalintis patarimais, kaip susikurti asmeninį stilių. Internetinės parduotuvės ABOUT YOU dėka The Kooples drabužių ir aksesuarų vyrams ir moterims galima įsigyti ir Lietuvoje. Šioje e-parduotuvėje rasi jaunatviškų drabužių, suknelių, vyriškų ir moteriškų marškinėlių su originaliais piešiniais. Nedidelės, stilingos moteriškos odinės rankinės padės merginoms ir moterims pajusti prabangą ir atrodyti jaunatviškai.