Pereiti prie pagrindinio turinio

Kaip išsiųsti grąžinamą prekę atgal?

Prie kiekvienos siuntos pridedame važtaraštį ir visus reikalingus grąžinimo dokumentus. Norint grąžinti prekę, gali naudoti grąžinimo lipduką ir grąžinimo formą. Išimtiniais atvejais tavo užsakymas gali būti pristatytas keliomis siuntomis. Grąžinant įsitikink, kad vienoje siuntoje grąžini tik tas prekes, kurios nurodytos važtaraštyje. Priešingu atveju pinigų grąžinimas už grąžintinas prekes gali užtrukti šiek tiek daugiau laiko. Žinoma, tu nepatirsi papildomų išlaidų, susijusių su keliais grąžinamais paketais.

Grąžinti labai paprasta:

  1. Būtinai įdėk prekę į originalią pakuotę / dėžę
  2. Pridėk grąžinimo lapą
  3. Ant sandariai uždarytos pakuotės užklijuok grąžinimo etiketę
  4. Dabar gali grąžinti siuntą tau patogiame Omniva paštomate
  5. Pagrindiniame paštomato ekrano meniu rinkis „Grąžinti siuntą“
  6. Prieš įdedant siuntą į paštomatą, prašome įsitikinti, kad pasirinkai tinkamą paštomato skyrelio dydį
  7. Nuskanuok ant grąžinimo etiketės esantį kodą

Jei pamiršai ar pametei grąžinimo dokumentus arba grąžinimo lipdukas nebetinkamas, gali tiesiog atsisiųsti šiuos dokumentus savo paskyroje, tada atsispausdinti ir užklijuoti juos ant pakuotės:

 

Šiuos dokumentus gali lengvai rasti, atsisiųsti ir atsispausdinti savo kliento paskyroje:

1. Prisijunk prie savo ABOUT YOU kliento paskyros su savo el. Pašto adresu ir slaptažodžiu.

2.

2.1. Kompiuterio ekrano versija: spustelk kliento paskyros piktogramą puslapio viršuje dešinėje.

2.2. „Mobile / mWEB“ versijoje: spustelk meniu viršutiniame kairiajame puslapio kampe, tada spustelk kliento paskyros piktogramą.

2.3. Mobili programėlė: spustelk kliento paskyros piktogramą puslapio apačioje dešinėje.

3. Pasirink skyrių „Tavo užsakymai“.

4. Ataskaitoje pasirink užsakymą, kurį nori grąžinti, ir spustelk „Grąžinti užsakymą“.

5. Pasirink norimas grąžinti prekes ir spausk „Sukurti grąžinimą“.

6. Atsidarys du PDF failai - grąžinimo dokumentas ir etiketė. Atsisiųsk ir atsispausdink.

 

Jei tau reikės pagalbos arba jei atsisiųsti bus neįmanoma, susisiek su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

 

Sąskaitoje faktūroje nurodyta suma tau bus grąžinta patikrinus grąžintas prekes sandėlyje, naudojant tavo pasirinktą mokėjimo būdą. Jei pasirinkai mokėjimo būdą „Apmokėjimas pristačius“, įvesk savo banko informaciją (sąskaitos numerį - IBAN) į savo paskyrą, kad galėtume grąžinti tau pristatymo metu sumokėtus pinigus. Nepamiršk, mums grąžinti tų prekių, kurias gavai. Sugadintos prekės grąžinti negalima.



Ar šis atsakymas tau padėjo?
Tavo atsiliepimas mums labai svarbus. Jis padeda mums tobulėti.
Klientų aptarnavimas

Neradai atsakymo?

Rask teisingą atsakymą vos keliais paspaudimais arba kreipkis į mus dėl tolesnės pagalbos.

Gauti pagalbą

Apsilankyk mūsų savitarnos centre ir gauk greitus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus arba parašyk mums.
Prašyti pagalbos
Klientų aptarnavimas telefonu: I-VI: 9-18 val