Pereiti prie pagrindinio turinio
11h
30m
38s

Švenčiame 5 metus ABOUT YOU: Iki -50% PAPILDOMAI tik PROGRAMĖLĖJE

Kaip galiu pateikti savo banko duomenis, kad atgaučiau pristatymo metu sumokėtus pinigus?

Prašome, įvesti savo banko informaciją (sąskaitos numerį IBAN ir BIC/SWIFT kodą) savo kliento paskyroje, kad galėtume grąžinti tau pristatymo metu sumokėtus pinigus.

1. Prisijunk prie savo ABOUT YOU kliento paskyros su savo el. Pašto adresu ir slaptažodžiu.

2.
2.1. Kompiuterio ekrano versija: spustelk kliento paskyros piktogramą puslapio viršuje dešinėje.
2.2. „Mobile / mWEB“ versijoje: spustelk meniu viršutiniame kairiajame puslapio kampe, tada spustelk kliento paskyros piktogramą.
2.3. Mobili programėlė: spustelk kliento paskyros piktogramą puslapio apačioje dešinėje.

3. Pasirink „Banko duomenys“
4. Jei jau suvedei savo banko duomenis anksčiau, paspausk redaguoti ir patikrink informaciją.
5. Jei dar nesuvedei savo banko duomenų, atlik šiuos veiksmus:

1. Vardas
2. Pavardė
3. IBAN (tarptautinis banko sąskaitos numeris) yra standartinis numeris, kuris prasideda raidėmis LT. Jis yra sudarytas iš 20 simbolių (2 raidės ir 18 skaitmenų)

Kai tik atnaujinsi / įvesi banko duomenis, mes iškart pradėsime pinigų grąžinimo procesą.

Ar šis atsakymas tau padėjo?
Tavo atsiliepimas mums labai svarbus. Jis padeda mums tobulėti.
Klientų aptarnavimas

Neradai atsakymo?

Rask teisingą atsakymą vos keliais paspaudimais arba kreipkis į mus dėl tolesnės pagalbos.

Gauti pagalbą

Apsilankyk mūsų savitarnos centre ir gauk greitus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus arba parašyk mums.
Prašyti pagalbos
Klientų aptarnavimas telefonu: I-VI: 9-18 val