Išpardavimo pradžia: -11% VISKAM IŠPARDAVIME5

EXTRA11Suaktyvinti išpardavimo kodą
Liko:00Val.00Min.00Sek.

PEAK PERFORMANCE prasidėjo Švedijos provincijoje, Are kalnuose

Tikriausiai vienintelis prekės ženklas – PEAK PERFORMANCE – buvo pradėtas kalnuose. 1986 metais susibūrė trys aukšto lygio slidininkai, kurie turėjo aptarti svarbų reikalą. Remdamiesi savo asmeniška patirtimi, jie kėlė klausimą, kodėl niekas negamina slidininkams tinkančių drabužių, kuriuos būtų komfortiška dėvėti? Slidininkai norėjo drabužių, kuriuose derėtų funkcionalumas su paprastumu, kurie nebūtų prašmatnūs, bet ir nebūtų nuobodūs. Ši trijų žmonių grupė buvo puiki komanda. Stefanas Engstromas buvo pasaulinės klasės slidininkas, laimėjęs kelias pasaulio taures. Peteris Blomas – didžiausio šalies slidinėjimo žurnalo vyriausiasis redaktorius. Christeris Martenssonas – meno vadovas ir dizaineris. Prie jų taip pat prisijungė slidinėjimo prekių pardavėjas Jonas Ottossonas. Į klausimus, kur ieškoti kokybiškų ir paprastų drabužių, buvo rastas vienintelis atsakymas – reikia įkurti naują prekės ženklą. Taip gimė PEAK PERFORMANCE.

PEAK PERFORMANCE pradžia

Devinto dešimtmečio pradžioje žmonės buvo pavargę nuo paviršutiniškų, ekstravagantiškų drabužių su blizgučiais. PEAK PERFORMANCE kūrėjai pasiūlė plonus, medvilninius marškinėlius vietoje blizgučių ir ilgainiui šie rūbai pakeitė prašmatnius slidinėjimo drabužius ir jų prekės ženklus. Kalnuose buvo labiau vertinami pasiekimai kalnų viršūnėse ar darbe bei asmeninės savybės, o ne prašmatnūs rūbai. Slidinėjimas Aros kalnuose buvo gana sudėtingas dėl nenuspėjamų orų permainų, šalčio, stačių šlaitų. Trys slidininkai buvo visa tai išbandę ir siekė atrasti tinkamą dizainą ir techninius sprendimus, kad drabužiai atitiktų kalnų dvasią ir jų keliamus iššūkius. Strategija pasirodė teisinga, mažas pašto skyrius mieste netrukus buvo perpildytas siuntiniais ir užsakymais. Praėjus dešimčiai metų PEAK PERFORMANCE tapo didele, sėkminga įmone, kuri yra gerai vertinama pirkėjų. Įmonės kūrėjai vis dar turi daug tikslų ir atkakliai jų siekia. Buvo sukurti marškinėliai ir sportinės striukės su tvido medžiaga, trijų sluoksnių Gore-Tex® striukės, padidėjo darbuotojų skaičius.

PEAK PERFORMANCE šiandien kuria ir kasdieniškus drabužius

Kompanija nuolatos auga, jos kūrėjams tai ne tik prekės ženklo vystymas, bet ir gyvenimo būdas bei kultūra. 2000 metus PEAK PERFORMANCE pasitiko su 2000 naujų idėjų. Buvo atidaryta nauja, didžiulė parduotuvė Stokholmo miesto centre, jau anksčiau parduotuvės buvo įkurtos Dubajuje ir Diuseldorfe. Buvo išplėstos PEAK PERFORMANCE kolekcijos; atrastos funkcinės, bėgimui skirtos medžiagos; sukurta nauja kolekcija, skirta kasdieninėms treniruotėms; pristatyti drabužiai, skirti kalnų dviratininkams. Pagrindiniai dalykai, kurie įkvepia kompanijos vadovus – tai meilė sportui ir meilė gamtai, jie nesikeičia jau 30 metų. Per tuos metus keitėsi drabužių gamybos technologijos, buvo išplėstas jų asortimentas, tačiau vertybės išliko. Dabar PEAK PERFORMANCE jau sukūrė drabužius ne tik slidininkams, bet ir bėgikams, golfo žaidėjams, dviratininkams, visiems, mėgstantiems aktyvų gyvenimo būdą, o taip pat jie skirti nuotykių ieškotojams ir netgi menininkams. Šiandien šie komfortiški ir kokybiški drabužiai puikiai tinka ir kasdieniniam dėvėjimui gyvenant mieste.